Irritation!

Tre saker har fått mej att koka inombords:

1.
Satt o dagdrömde och kollade ut ur fönstret i förmiddags. Där var en pajas i 30-års åldern med rakat huve och bombjacka som var ute och gick med sin hund. När de passerade tredje gången så sket hunden på en gräsmatta, pajasen kollade på en förbipasserande tant, skrattade och gick vidare. Kvar låg skiten. Blir så förbannad. Ska det vara så svårt att ha lite allmänt vett i huvet? IDIOT!

2.
Gick till city för att handla mitt på dagen. Utanför ingången står en höggravid kvinna runt 20 år och RÖKER! Vafan är det för fel i huvet på människan? Det är ju inte som på 50-talet när riskerna med nikotinet var okända och det var status att röka. Varenda jävel vet ju nu vad skiten innehåller och hur det kan skada fostren. Har man inte självdiciplin nog att sluta röka när man är gravid, klarar man då av att fostra ett barn?

3.
Detta är en trivial grej som jag inte hade stört mig på om jag inte vore så jävla trött. När jag ska gå på bussen efter att ha handlat så är vi 4 pers som går på på samma hållplats. Jag går på sist och kärringen framför mej kommer in i bussen och först där börjar hon rota i väskan efter busskortet. Det tog säkert 4-5 min för henne att hitta det. Jag frågar mej då; kunde hon inte tagit fram det när vi vänta på bussen eller visste hon inte om att hon skulle åka? hur jävla svårt kan det vara?


Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha roligt med 3:an

2008-07-23 @ 11:32:48
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, vad ska man säga, ibland undrar man om folk har sågspån i skallen.. :p

2008-07-23 @ 11:36:53
URL: http://freefallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0