Sluta ta sex på så stort allvar!

Nu börjar jag tröttna på att alla tar så allvarligt på sej själva. Fan, släpp loss, skratta, lek och njut av livet!
Kommer bli lite intimsnack nu så gillar du inte att läsa om sex så ska du byta sida...

Jag är inte den som ligger runt, men jag vet mycket väl hur jag inte vill ha det i sängen. Det värsta som finns är när man har sex med en tjej som tar sig på för stort allvar och inte ser sex som något kul. Liksom bara ligger och stönar och sen ska det inte vara mer än så. Högst en halvtimma med, annars är det tråkigt! Fy för sådana tjejer!
När jag har sex vill jag ha kul, man behöver inte ligga och "pumpa" på oavbrutet. Fan, skämta lite, snacka, skratta och ha roligt. Ja, jag vet att det är svårt för både killar och tjejer att göra två saker samtidigt, men ha sex till det går för båda då och ligg sen och prata med varandra och ha roligt medans mi smeker varandra. Och snälla rara söta: Man får ha fler än TVÅ ställningar per samlag!
En grej till som gör något så underbart som sex till en trist tillställning är det typiskt svenska: Släckt lampa under täcket-sexet. Jag vill se den jag har sex med!
Och våga lämna sänge, eller till och med hemmet. Ut i naturen och lek. Använd fantasin! Ha ROLIGT! Sex är inte så jävlar allvarligt, det är ett nöje.
Måste tillägga att jag även är emot one night stands så att jag inte framstår som en player. Min erfarenhet säger mej att första gången man har sex med någon är sällan speciellt bra. Det är först när man "kan" varandra som det blir riktigt roligt och skönt!

Kommentarer
Postat av: Jess

Bra skrivet enligt mig :)

2008-07-28 @ 21:28:47
URL: http://jessanp.blogg.se/
Postat av: Nilla

Kan inte annat än att hålla med i allt du skrev!! Sex är kul och det blir inte bättre än vad man själv gör det till... En halvtimme? Jisses, då har man väl just börjat... :)

2008-08-04 @ 00:56:38
URL: http://mina-tankar.bloggagratis.se
Postat av: Miss

Kunde inte hålla med dej mer asså! Sex är så mycke mer än sex... det är ett samspel mellan 2 människor och ja personligen anser att sex blir roligare med lite humor och skratt mellan de olika positionerna fram och tillbaka. Då kan man experimentera lite också och blir de ej som tänkt - tja då kan man skratta åt de och "gå" vidare.

2008-08-09 @ 00:20:59
URL: http://minafantasier.blogg.se/
Postat av: emma

Way a goo mate!

2008-11-22 @ 13:24:28
URL: http://leoparden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0