Trött man blir...

Jaha, då har man mer att vara irriterad över. Den här gången är det inget som hänt idag, men kom och tänka på det innan...

Biobesök!
Vad är grejen med det? Många, unga som gamla, påstår att bio är bland det roligaste som finns och tjejer vill bli bjudna på bio som date. Men vad är charmen med det? Det finns alltid nåt irritationsobjekt som distraherar en från filmen. Antingen hamnar man jämte någon som kommenterar hela filmen, i närheten av ett gäng 15 åriga grabbar som skrattar på fel ställe eller bara är gapiga eller så får du en lång jävla idiot med hatt framför dej. Ne, tacka vet jag en dvd hemma i soffan med gott sällskap!

Frisörer!
Varför är de så jävla fega? När jag går till frisören brukar jag säga "gör nåt kul". De senaste två åren har jag gjort det på 5 olika salonger och fått samma svar varje gång: "Ja, men hur vill du ha det?" sen har det slutat med att man har samma frisyr igen. Hur jävla svårt kan det vara, det är ju deras yrke. Tror de inte på sej själva eller är de rädda att få skäll efter? nej, lite mer jävla stake i frisörerna skulle det vara.


Kommentarer
Postat av: Anna

www.aboutlinda.blogg.se är världens bästa frisör=) Vill du ha förändring så åk till lilla Arvika =)

2008-07-30 @ 20:51:29
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0